26 Şubat 2009 Perşembe

Duygularımız darmaduman, boşandı gözyaşları bize sormadan...


Adam akıllı bişeyler söyleyebilmek için en az 24 saate ihtiyacı olan sanırım sadece ben değilimdir. Etkisinden uzun süre kurtulamayacağımız bu inanılmaz "olay"la ilgili çok farklı hissiyatlar ve saha dışı durumlar söz konusu. Bir de, "olay" diyorum ama herhangi bir kelime yok kelime haznemde bu destansı 90 dakikayı tanımlayacak. Tamam, futbol bu yüzden güzel eyvallah, ama futbol ile ilgili terimleri bile yakıştıramıyorum böylesi bir duygu seline o yüzden "maç" demeye dilim varmıyor.)
Bilgilendirme amaçlı şunu da sıkıştırayım araya; bu blogta maçlarla ilgili taktiksel yorumlar olursa eğer, mümkün olduğunca maç öncelerinde eklenmiş olacaklar. Böyle kendimce bir amacım var, maç sonrası futbolun taktiksel yönünden ziyade, diğer faktörlerinden bahsetmeye çalışacağım.
Yarın boğazımda düğümlenenlerden bişeyler çıkarırım umarım. Ben böyle şey görmedim birader !!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ne denebilirki,
11 Aslan,
yürüyor durmadan,
en önde ise,
EFSANE KAPTAN.

20 Mayıs 2009'da sabahlara kadar ağlayalım...
aynı 17 Mayıs 2000'deki gibi.