23 Şubat 2009 Pazartesi

Formalarda bir klişe: # 3-Bülent Korkmaz-Biz de öyle


Korkmadan geldi şimdi.. Kaptanımız, canımız, ciğerimiz... Müstakbel efsanemiz mi acaba harcanmak üzere sırası gelmiş? Birilerinin kendini sıyırmak adına öne sürdüğü? Bunu zaman gösterecek. İftiralara, entrikalara dayanabilecek mi?
Madalyonun güzel bi tarafı daha var pek göreceğimizi tahmin etmediğim; Kaptanla Kadıköy yürüyüşü neleri değiştirir? Offf neler aynı kalır ki?
Kaptanım, sen Korkmaz'sın ama ben 10'un gibi seni de çok sevdiğim için, senin adına korkuyorum, elim kolum bağlı çünkü. Hiçbir platform yok çünkü ortada "Dokunmayın efsanelerimize !!!" diye haykırabileceğim. An geliyor kendi stadımda rahat ettirmiyorlar, bıraktım başka yerleri. Nasıl koruyacağım ki ben seni?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

68 kuşağından büyük kaptan :)
3 numaralı parçalı formasını sırtına geçirdiğinde daha bıyıkları bile terlememişti.
20 sene taşıdı formasını, kovdular gitmedi, ben GALATASARAY'dan başka yerde oynamam dedi.
En sonunda yaşlandın futbolu bırak dediler, kovmaktan beter ettiler, 3 numaralı formasına hasret bıraktılar.
Şimdi ise ona sarılıyorlar. Bizim büyük kaptana inancımız sonsuz.
17 Mayıs 2000'de çıkık koluyla UEFA kupasını kaldırırken yüzünü nasıl unutur bu taraftar.
Seviyoruz seni CESUR YÜREK, yuvana, ait olduğun yere hoş geldin.
Yönetim arkanda dursun 20 sene de TD. ol.